Als dorpsraad Leunen zijn wij trots op alle inwoners die zich belangeloos inzetten voor een bloeiende gemeenschap. Speciale aandacht is er voor diegene die er door hun tomeloze inzet voor zorgen dat we bij allerlei clubs en verenigingen onze hobby kunnen uitoefenen en elkaar ontmoeten.
Daar leren we elkaar kennen, hebben we plezier en ontstaan er allerlei nieuwe initiatieven.

Sjaak van Rhee is zo iemand die daar nu voor geeerd is met een koninklijke onderscheiding. Weliswaar bij veelal Venrayse verenigingen maar al vele decennia woonachtig in Leunen.

We zijn daarom nog even bij Sjaak op de koffie gegaan om hem een bloemetje aan te bieden en te bedanken voor zijn inzet.

Bij deze nogmaals gefeliciteerd met je koninklijke onderscheiding.

Wil jij ook iets doen?

Mocht je door mensen als Sjaak geinspireerd worden en iets voor een club of vereniging willen betekenen meld je dan. Er zijn nog verschillende clubs op zoek naar mensen die willen helpen om er voor te zorgen dat we samen onze h obby uit kunnen blijven oefenen.