Dorpsraad

De dorpsraad zet zich in om het mooie karakter van Leunen te behouden: gemoedelijk, betrokken en met een rijk verenigingsleven.

Ons doel is dat de inwoners van Leunen antwoord krijgen op alle vragen die gaan over leven in Leunen: wonen, verkeer, veiligheid, verenigingsleven, speelplekken of toekomstplannen van het dorp. Maar ook aan het opzetten of bemiddelen bij leuke nieuwe activiteiten of het stimuleren en financieel steunen van ideeën.

Samen willen wij er voor zorgen dat Leunen een heerlijke plek is om te leven en te wonen.

Twan Hansen

Vice-voorzitter

Gerrit Reintjes

Secretaris

Karin Peeters

Gerrie Pijpers

Tamara Volleberg

Kamiel Rongen

Penningmeester

Werkgroepen

Alle leden nemen deel aan een of meerdere werkgroepen. Lees hier welke werkgroepen er zijn, wat hun belangrijkste focuspunten zijn, en bij welke personen je kunt aankloppen voor vragen, ideeën of opmerkingen.

Werkgroepen

Heb je ideeën of suggesties om ons dorp te verbeteren?