Ondersteuning bestaande initiatieven

De werkgroep Recreatie houdt zich bezig met de onderwerpen Wandelpaden & Natuur, Gussen Wie, Sport en verenigingen, Gemeenschappelijke voorzieningen en Openbaar Groen. Wat we vooral doen is in contact blijven met bestaande initiatieven om te kijken waar zij mee bezig zijn en of we ergens in kunnen ondersteunen.

Trimtuin

Op dit moment is de trimtuin een actueel onderwerp van onze werkgroep. Een aantal trimtoestellen van de trimtuin is aardig aan het verslijten. Omdat deze toestellen intensief gebruikt worden, wordt bekeken wat de mogelijkheden zijn voor vervanging van een of meerdere toestellen. Werkgroep Recreatie onderzoekt de mogelijkheden, is hierover in contact met de gemeente en met een aantal gebruikers van de trimtuin. Ook is er via de werkgroep bij de gemeente aandacht gevraagd voor de hoogte en de plek van de trimtuin zodra bouwplan Leunen Zuid van start gaat.

Brochure Leunen

Het VVV heeft aan alle kerkdorpen van Venray aangeboden om een brochure te maken van het dorp met hierin de belangrijkste toeristische attracties en bezienswaardigheden. De werkgroep Wandelpaden Leunen heeft hier veel informatie  voor verzameld en heeft ons erbij betrokken voor de verdere afstemming met het VVV.

Naast de bestaande initiatieven staan we als werkgroep ook open voor nieuwe ideeën/initiatieven m.b.t. het welzijn van ons dorp

Leden werkgroep

De werkgroep Recreatie bestaat uit:
Tamara Vollenberg
Karin Peeters

Vragen, ideeën of meedenken?

Heb jij vragen of ideeën over deze thema’s? Wil jij meedenken of meehelpen om Leunen op deze (of andere) onderwerpen een nóg mooier dorp te maken? Stuur ons een mail (klik op de naam hierboven), laat een bericht achter via het contactformulier, Facebook of Instagram, of trek ons aan de jas als je ons tegenkomt!