Felicitaties

De dorpsraad wil mensen of verenigingen uit Leunen die een bijzondere prestatie geleverd hebben graag feliciteren. We besteden hier aandacht aan met een persoonlijk kaartje en/of een kleine attentie omdat we trots zijn op onze inwoners. Enkele voorbeelden van gelegenheden die de dorpsraad heeft bijgewoond zijn bij koninklijke onderscheidingen, jubilea van verenigingen en recepties van (jeugd)hoogheden van de carnavalsvereniging. Mocht een dergelijke prestatie door ons onopgemerkt blijven dan worden wij hier graag op geattendeerd.

Welkom

Het doel van de werkgroep is om nieuwe inwoners welkom te heten in Leunen en te informeren en enthousiasmeren over alles wat Leunen ze te bieden heeft. Hierbij hebben we het idee opgedaan om nieuwe bewoners een welkomstpakket aan te bieden dat bestaat uit informatie over activiteiten, verenigingen en bedrijven in Leunen. Momenteel zijn we bezig met het uitwerken van de precieze inhoud van het pakket. In het geval van bouwprojecten, zoals Leunen-Zuid, is de komst van nieuwe inwoners bij ons bekend. Bij een verhuizing of wisseling van huurder is dit niet altijd bij de dorpsraad bekend. Als er bij u in de buurt nieuwe mensen komen wonen zouden we het appreciëren als u ons daarvan op de hoogte brengt.

Leden werkgroep

De werkgroep Welkom & Felicitaties bestaat uit:

Kamiel Rongen
Gerrie Pijpers

Vragen, ideeën of meedenken?

Heb jij vragen of ideeën over deze thema’s? Wil jij meedenken of meehelpen om Leunen op deze (of andere) onderwerpen een nóg mooier dorp te maken? Stuur ons een mail (klik op de naam hierboven), laat een bericht achter via het contactformulier, Facebook of Instagram, of trek ons aan de jas als je ons tegenkomt!