De dorpsraad is er voor en namens de inwoners van Leunen. We zijn er voor iedereen met vragen of ideeën over leven in Leunen: wonen, verkeer, veiligheid, verenigingsleven, speelplekken of toekomstplannen van het dorp. Maar ook helpen we bij het opzetten of bemiddelen bij leuke nieuwe activiteiten of het stimuleren en financieel steunen van initiatieven. Samen willen wij ervoor zorgen dat Leunen een heerlijke plek is om te leven en te wonen.

LVH Courant

We doen ons best om zoveel mogelijk mensen in Leunen te bereiken. Daarvoor zetten we verschillende kanalen in. Te beginnen bij de LVH Courant voor grotere aankondigingen en mededelingen.

Website

Op deze website vind je meer informatie en updates over de projecten waar we mee bezig zijn, lees je meer over de verschillende werkgroepen, en zie je welke personen je kunt benaderen voor vragen over specifieke thema’s. Maar dat had je waarschijnlijk al ontdekt, aangezien je op deze pagina bent beland.

Volg ons op social media

De snelste manier om informatie te delen, is via onze Facebook en Instagram. Hier delen we ook regelmatig snelle, handige updates, zoals wegafsluitingen, interessante acties van binnen of buiten Leunen, of voorbijrazende subsidiepotjes waar je van kunt profiteren.

Heb je ons nog niet voorbij zien komen? Volg ons op Facebook of Instagram.

Cloud-documentatie

Op de achtergrond is de werkgroep ook bezig om de dorpsraad in de cloud te krijgen: een goed doorzoekbaar digitaal archief en duidelijke structuur voor interne en externe communicatie.

Leden werkgroep

De werkgroep Infrastructuur, Fysieke & Sociale veiligheid bestaat uit:
Gerrit Reintjes
Daan Jeuken

Neem contact op

Bovenstaande kanalen zijn uiteraard niet alleen bedoeld voor ons om informatie te zenden – zonder jullie ideeën en inbreng zijn wij nergens. Dus heb je vragen of ideeën over deze thema’s, of over Leunen in het algemeen? Je weet niet nu hoe je ons kunt benaderen.